Blogger Templates

sebuah cerita sisa kehidupan




memamparkan tentang kehidupanku

23.11.11

takdir ilahi

ini lah namanye dugaan hidup setiap kali kite bercinta tuhan akan menguji  setiap psngan dengan pelbagai masalah....aku sabar dan redha apa yang berlaku.. walaupon cinta aku sama die tidak sepnjgn tpi aku cukup gembira sekli tuhan da menunjukkan org yang dapat mengubah sikap aku yg buruk...
aku berhutang budi sama die,,..aku sntiasa doa kebhgian die dengan orag yg die pilih..
tapi aku tetap meperliht dan mnjga die diwaktu senang  mahu pon die susah..
hti aku ada pada die sahaje ..
aku terllu mnyintai nye seikhlas hati...da ini yg aku dapat aku terima dengn tenng sekli..
"awk saya xpernh melupai awk... blog ini ar yg mnjdi bukti cinta saya pada awk.. setiap kli de masalah sye akan meluahkn die sini...blog nie sebhgian hidup saya dan diari saye."sye tetap de awk.."

No comments: