Blogger Templates

sebuah cerita sisa kehidupan




memamparkan tentang kehidupanku

6.11.11

aku dan dia

begitu lama aku bersama dia .akhirnye dia cbe nak meninggalkn aku...
aku pon xthu apa punca dan masalah nye....aku terllu syg kt die ..
sikap aku berbh sbb aku dah de die yg aku syg ....aku jd baik n cbe jd laki yg setia ...
mungkin tuhan da tunjukkn yg aku nie xlayak utk die...
dia lbh layak utk org yg btol2 baik n ikhlas syg kt dia...
aku xpernh mara n dendam apa yg dia buat mungkin nie cubaan taw ujian dari ALLAH
utk ak bljr kesabaran dan mnrma dugaan yg di alami...
"YA ALLAH TUNJUKKN LAH JODOH KU YANG BENAR2 IKHLAS DAN SAYANGIKU..
AKU MOHON YANG DIA ADALAH JODOHKU.."
aku xblh nk lpskn dia ..aku terlalu syg kt dia aku xde org lain selain dia...
nie ar balasan aku sbb pernh melukakn hti org lain ...tuhan da tunjukkn kepda ku...
begitu perit dan seksa menrma nye...

No comments: