Blogger Templates

sebuah cerita sisa kehidupan




memamparkan tentang kehidupanku

5.3.12

empty

sjk2 hidup solo nie kn ... henset pon x berbunyi  mnghrpkn on9 je nie..
klo x pew bosan gler .... nk cri ssrng tpi hti xmmpu lgi ...
cukup ar org yg aku syg da xde dcc aku lgi ..
aku pon da mls nk pkir  pasal grl ..hti  da tawar  ..
de yg admre ngn aku tpi aku menolk menth2 je aku ukn jual mhl ke pew tpi xnk ar sedh2 ag
ag bez aku berkwn ngn org yg nk berkwn ngn aku nie ..ag bez....
apa pon hidup aku mste aku trus kn..
impian aku ingin capai2 cita2 jd seorg koprat yg berjaya nnty..
insyallah bnyk dugaan yg aku lalui nye ujian dari yg maha esa ..aku ttp merempuhi nye dgn tabah  walaupon org yg aku sygi dipisah kn ..aku redha dan berserah pew yg berlku  aku angp s2 ujian pew yg aku laluinye..

No comments: