Blogger Templates

sebuah cerita sisa kehidupan




memamparkan tentang kehidupanku

10.12.11

dia..dia..dia....

   hari2 aku ingt kt die..xlew sesaat lpekn die..enth lah ... kuat bnr dugaan tuhan beri kt aku.,..
apa pon aku sntiasa doa die gmbra org yg die bnr2 die syg smpai ar nek pelamin...
aku akn gmbra bler die gmbra... aku akn sedih bler aku rasa die dlm de mslahan...
tuhan adil  aku thu dgn prgai die yg mcm 2 mungkin s2 hri nnty die akn brbh tnpa die sdr ..
aku hrpkn die xjd mcm grl2 yg truk hncur kn dri sndri.. aku bnr2 syg kt die ..
hnye sepotong gmbr yg die berkn shje buat aku bolh truskn hidup n bersmngt yg sntiasa die berda dcc aku...
bler aku mls aku je aku akn lht photo die... n aku  dpt merasai yg die akn mara kt aku n bebel kt aku mcmne die dlo sntiasa mara aku sbb mndidik aku ke jln yg bnr ...so skunk aku da pon berada die tmpt yg die ingin... kjhtan aku smue aku da buang n aku akn jd muhmmad azlan yg bru....yg x jd jht ag... aku bljr da setia kt ssrg  gempak gler ...
xsngka kjhtan aku blh brh sekelip mata semue krna sorng prmpuan yg aku jth cinta.....segal2nye brbh...aku berhutng budi sama die dpt didik aku n jd skunk nie...tpi mlngnye x dpt kkl lama nie ar nmenye pengorbanan cinta ...demi org yg die syg....

SYE RINDU AWK SGT2..
gmbr nie yg aku xlew lpekn kt die ....

1 comment:

ijan said...

Udah2 le tuu dik..bunga bukan sekuntum..jauh lg perjalan..ade hikmah disebalik apa yg berlaku..Dia lg mengetahui..trust me ;)